21 Ocak 2012 Cumartesi

Herkese merhaba.... Hello to all....

Günlerden beri "blog nasıl oluşturulur" konusu üzerinde çalışıyorum. En sonunda birşeyler yapmayı başardım. Zaman içerisinde eminimki daha çok uğraşırım üzerinde ama şimdilik bu hali beni mutlu etti.. 
Diyebilirimki kendimi bildim bileli bayılırım elişi birşeyler yapmaya. O kadar çok zaman harcamışımdır ki yeni birşeyler öğrenmeye ve uygulamaya en sonunda onları paylaşmaya karar verdim. Şimdilerde yapmaktan hoşlandığım bir figür var, ki o'da baykuşlar. Herşey İkea'da tesadüfen görüpte aldığım bu duvar resmi ile başladı....  

For days now I have been trying to work out "how to form a blog". I managed to do something in the end. I'm sure I will work further on it in time but for now it makes me happy enough.
I could say that I have always loved handcrafting things. I've spent so much time trying to learn and apply new things. Nowadays there's a figure that I love to make - owls. Everything started when I ran into this wall picture in İkea...


veee ben Baykuşlu bir yastık yapmaya karar verdim...

And I decided to make a cushion with an owl on it...


Yastığım henüz tam olarak bitmedi (arkası yok).

My cushion is not completely finished yet ( It does'nt have a back)






4 yorum:

  1. Fimo hamuru ayna çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin.ne kadar güzel işler yapmışsın.cüzdanların harika.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Yaptığın herşey çok güzel :) Kendin mi geliştirdin herşeyi ? Bize de ilham kaynağı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, yaptığım herşeyi kendim hayal edip hayalimin sonucu olarak geliştirdim. Elbette gördüklerim, baktıklarım dan esinlenmişimdir, aksini söyleyemem. Güzel yorumların için teşekkür ederim, bu yorumlar büyük motivasyon oluyor bana...

      Sil