31 Ocak 2012 Salı

Keçe Cüzdan 3 - Felt Wallet 3

Ve buda yaptığım bir diğer keçe cüzdan. Cüzdanlarımı kendi konforuma uygun yaptığım için yine bunun da içi oldukça detaylı. Resimlerde de görülüyor  ama detaylar kısaca şöyle;

  • Fermuarlı para koyma gözü
  • Açık para koyma gözü
  • Kimlik kartı bölümü (büyük-transparan)
  • 6 adet kredi kartı koyma bölümü (Transparan)
  • Arkasında 2 adet kısa açık bölüm (fiş, fotoğraf, v.s konulabilir)
  • Arka kapakta fermuarlı bozuk para bölümü.


And this is another wallet that I made. As I make all my wallets to suit my comfort this one is very detailed also. 

  • Zippered money section
  • Open section for money
  • ID section (big-transparent)
  • 6 sections for credit cards (transparent)
  • 2 short and open sections on the back (you can put reciepts, small photo's, etc.)
  • Zipped section on the back for coins.

Ön Kapak- Front Cover

İçi-The Inside

Kart Bölmesi- Card Section

Kart bölmesi ve arkası- Card section and the back

Arka kapak-Back Cover



7 yorum:

  1. Harikasınız. Yaptıklarınız kesinlikle çok sevimli ve kaliteli görünüyorlar. Yaratıcılığınızı kendime örnek almaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Yaptığınız her şeye bayıldım açıkçası =) Özellikle de cüzdanlara, çok sevimliler bence, aynı zamanda da oldukça kullanışlılar =)
    Satıyor musunuz bilmiyorum ama, eminim çok talep görürler. Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birşeyler yapmak ve aynı zamanda blogla ilgilenmek o kadar vaktimi alıyor ki, satış yapmaya organize olamadığımdan henüz satmıyorum. Ama tabii ki nihai amacım satmak. Yorumunuz bana keyif verdi, teşekkür ederim...

      Sil
  3. gerçekten çok detaylı ve çok güzel olmuş ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel ama ben bunu çok beğendim ama kendimde yapmak istiyorum mümkünse nasıl yaptığını anlatabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu cüzdanı yapalı bir yıl olmuş. Ben her yaptığım şeyden bir tane yaptığım için bir kez daha yapmadım bu cüzdandan dolayısıyla nasıl yaptığımı bile hatırlamıyorum ama bir ara tekrar yapmaya karar verirsem eğitseli ile beraber hazırlarım...

      Sil