8 Şubat 2012 Çarşamba

Benim İkea mmm - My Ikea

Neden benim İkea mmm dedim, anlatayım... 25-30 senedir her bulduğum yerde İkea ya gidip orada saatlerimi geçirdim. Hatta annem-babam-kardeşim İngiltere de yaşarlerken (o sıra ben üniversitem sebebiyle burada kalmak zorundaydım) ben ne zaman yanlarına gitmeye kalkışsam beni İkea ya götürme planları yaparlardı. Beni götürüp, İkea nın içinde bırakıp bir kafe de veya pub da zaman öldürmeye çalışırdı zavallı babam. (açıldığı saat girip, kapanıpta beni attıkları zamana kadar kalırdım) Neler taşıdım neler taa oralardan buraya...(mobilya bile...). İstanbulda açılınca ise arkadaşım Pelinin üzerinde aynı etkiyi bıraktığım için yıllarca da o,  her gördüğünde beni İkea ya götürdü. Tabii İstanbuldan Ankara yada bir sürü şey geldi. Sonunda Ankara da açıldı, ben huzura erdim ve İkea nın büyük parça mobilyalarını da alabilmeye başladım. O yüzden Ankara daki İkea yı benim için açmışlar gibi hissediyorum.
Sizinle İkea dan aldığım besta mobilyamı ve bunu planlarken kullandığım besta planlayıcısını paylaşmak istiyorum. (ola ki bilmiyorsanız)

Why did I say my Ikea?, I will explain... for the last 25-30 years I spent hours in an Ikea that I could find. When my mum-dad-brother was living in the UK (I had to stay here because of my university), whenever I decided to go to visit them they were making plans to take me to İkea. My poor dad was driving me up to the location, leaving me inside and trying to kill time in a cafe or pub nearby. (I used to stay inside from the time that it opened till it was closing and they kicked me out). You can't guess what I carried here all the way from there. (even furniture)... And when it opened in Istanbul because I had the same effect on my friend Pelin, whenever she saw me she carried  me to İkea for years. Of course I carried lots of things from İstanbul to Ankara. In the end it opened in Ankara and I'm relieved and I am able to buy big pieces of furniture on tops. That's why I feel that they opened an İkea in Ankara for me.
Today I want to share my besta furniture and the besta planner that I used while planning. (In case you don't know)


Evimde neredeyse 4 metre olan bir duvarım, yemek yeme alanını daraltan bir büfem ve ortalıkta ıvır zıvır bir sürü eşyam vardı bir zamanlar. Şimdi hepsi bu dolapların içinde (hatta boş yer bile kaldı). Bu ürün çok çeşitli renk ve ebatlarda parçaları olan bir ürün ve en uygun şekli için plan yapmak bu planlayıcı ile çok kolay... Planlayıcının linki aşağıda fakat maalesef ingilizce ama ben İngilizce bilmeyenler için Türkçe açıklamalı bir eğitsel hazırladım. BURAYA tıklarsanız eğitseller bölümüne direkt yönlenirsiniz. Orada dilediğiniz eğitselin açıklamasına tıklarsanız da sizi açıklamalara götürür. Öncelikle bu planlayıcının linki...


I had a 4m wall, a cupboard narrowing my dinning area and a lot of bits and pieces lying around in my house. Now all of them is inside these cupboards (I have empty space left). This product comes in various colors and sizes and it's very easy to plan the most appropriate shape with this planner. The link of the planner is below and it's in English so I prepared a Turkish tutorial on how to use the planner. Sorry, it doesn't concern you after this if you are able to understand what I'm writing. But still if you want an idea of the tutorial you are welcome HERE... From the tutorial section you need to click on the desired tutorial's explanation under the picture 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder