5 Şubat 2012 Pazar

İlk eğitsel kayıdım-My first Tutorial post

Saatlerdir fotoğrafları ve aldığım notları bir araya getirerek Eğitseller bölümümün ilk kaydını oluşturmayı başardım. Birilerine ilham verebilmesi dileğiyle...

In the end by working for hours on it I've managed to gather the photo's and my notes so that I can form my first Tutorial post. I hope it will inspire someone...


Bu blogu kurarken ki temel amacım "nasıl yapılır?" yada "Eğitseller" ler eklemekti. Bir şeyi öğrenmek istediğimde hep ingilizce yabancı kaynaklardan bulabildim ben aradıklarımı... İnsanların bildiklerini, yaptıklarını (bu şey, her ne ise) paylaşmalarının diğer insanlara olduğu kadar kendileri içinde çok faydalı olduğunu düşünüyorum. Kendine sakladığında yerinde sayan "bilgi", ancak paylaşınca yeni bir bakış açısı, fikir, hayal 'e bürünerek gelişebiliyor. 

While I was setting up this blog my primary aim was to add "How to?" or "tutorials" section. Whenever I wanted to learn something, I always was able to find them from foreign sources in english... I think that when people share what they know, what they do (whatever that thing is) it's beneficial for themselves as much as it is for others. The "information" that comes to a standstill improves by wearing a new point of view, idea, dream, only when it is shared. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder