6 Mart 2012 Salı

Keçe cüzdan - Felt wallet

En sonunda bu cüzdanı da bitirmeyi başardım. "Aşk aynı yöne bakmaktır" temalı keçe cüzdanım. Aslında ilk yapmaya başladığım cüzdanlardan biriydi ama araya başka birçok fikir girince, o fikirler nasıl olacak heyecanı ile onlara kaydı aklım ve bunu bir kenara atmıştım. Dün görünce yarım yamalak bu cüzdanı bir köşede atılmış, dedim, bari tamamlayayım, "yapılacaklar" listemden bir kalem daha sileyim. Bu "yapılacaklar" listemde sürekli bir şeyleri silmeme rağmen gittikçe uzuyor, ben bir kalem siliyorum on kalem daha ekleniyor sanki...
Fotoğraftaki diğer güzellik ise benim kıymetli mandalina ağacım olurlar...

In the end I managed to finish this wallet also. My "Love is looking at the direction" themed wallet. Actually it was one of the first wallets that I started to make but a lot of other ideas got in the way and I was so carried away with the excitement of how the ideas will turn out so I put this one away. Yesterday when I saw it undone and alone in a corner I decided to finish it. I would be able to erase an item from my "To do" list. Although I'm constantly erasing completed items from my "To do" list, it's  continiously increasing. It's like, I erase an item and have ten other items added.
The othet beauty in the picture is my precious mandarine tree....






6 yorum:

  1. Çok hoş olmuş. Gerçekten aşk aynı yöne bakmak mı? Yoksa başka yöne bakanı idare etmek mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence aynı yöne bakmak, aynı şeyleri görmektir... Buradaki idare etmek koşulsuz kabul anlamında mı? Ben bunu tam anlamadım galiba...

      Sil
  2. Mandalina ağacına inanamadım. Harika bir güzellik. Maşallah nazar değmesin. (Şu kelime doğrulama olmasa.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneyden, Egeden hem kendimin hemde arkadaşlarımın getirdiği birçok bitkim vardı (melisa, zeytin, begonvil v.s.) ama Ankara koşullarına dayanamadılar çoğu, kalanlar sınırlı. Ama çok mutlu ediyorlar beni...

      Sil
  3. çok şeker olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. ben bu cüzdana bayıldım çok güzel olmuş ayrıca ben çiçek hastası olarak bitkilerinize de bayıldım
    ellerinize sağlık çok güzel gerçekten:)

    YanıtlaSil