8 Mart 2012 Perşembe

Lavanta kuşlar - Lavander birds

Geçenlerde bir dünya lavanta aldım. Çok severim o temiz, ferah kokuyu. Aslında dolap içlerine koymalık diye yapmıştım ama biraz büyük oldu bu kuşlar. Dolaba da girer elbet ama koltukların üzerinde oturmayı daha çok sevdiler.

I bought loads of lavender the other day. I love that clean and fresh fragrance. Actually I was planning to put them inside cupboards but they turned out to be a little big. Of cource they can go inside cupboards but they prefer to sit on the sofa.



Küpe çiçeğine bayılırım. Yıllardır da 2-3 tane alırım, en geç yaz sonu ölürler. Nedense yerini bir türlü sevdiremedim. Geçen sene son aldığım çiçeği öldüğüne kanaat edip dibinden kesip atmıştım sera ya. Geçenlerde farkettim, bizimki yaşıyor, çiçek bile açmış...

I love Fushia's. For years now I have been buying 2-3 of them and they all have died at most in the end of summer. I don't know why but I couldn't find a place that they like. Last year, I decided that the last Fushia that bought had died also, so I cut it down and dumped it to the green house. I realized a couple of day's ago it's living and has even bloomed...







3 yorum:

  1. kuslara bayıldımmmmmm
    bahcemdekı kuslara benzıyorlarr

    YanıtlaSil
  2. bu kuşlar çok sevimli
    küpe çiçeğini ben de çok severim yalnız o beni sevemedi iki defa arkadaşımdan sitil aldım ama bir türlü tutmadı,normalde de ektiğim şıp diye tutar
    ellerine sağlık çok güzel şeyler yapıyorsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küpe çiçeği konusunda kaderimiz benziyormuş, bakalım bu sene bu kaderi değiştirebilecekmiyiz...

      Sil