1 Mayıs 2012 Salı

Kırmızı melekli çanta - Red bag with angel

Bütün gün bir koşuşturma hali içerisindeydim. Oğlumu derse bıraktım, alışveriş yaptım, arkadaşım geldi bahçede çay içtim, misafirliğe gittim (misafirlik sayılmaz aslında, yan komşumun misafirleri vardı onlarla oturdum ama misafirliğe gittim diyince koşuşturma konseptine daha çok uyuyor), çevirimi bitirdim (Türkçeden İngilizceye çevirdim bu kez :)), babamların bir arkadaşını otobüs terminalinden aldım, oğlumu sinemadan aldım, akşam yemeğe gittim... bu arada da bu çantanın son işlerini bitirip fotoğraflarını çekmeyi başardım (beraberinde dün paylaştığım çantanın fotoğraflarını yeniden çekerek blogdaki resimlerini yeniledim...Bayağı bir koşuşturma değilmi bir gün için?

Today I was in a state of running around. I drove my son for a lesson, did some shopping, my friend came I drank tea with her in garden, I visited a friend (actually it was my neighbour who had some guests and I went to be with them, but saying I visited a friend is more appropriate for my running around concept), I finished my translation (This time I did it from Turkish to English :)), I collected my dads friend from the bus terminal, collected my son from the movies, went outside for a dinner...meanwhile I managed to finish the remaining work for this bag and took its photo's (I took pictures of the bag that I shared yesterday and renewed its blog pictures)... It's a run around for one day isn't it?     

Genel görünüm -General view

Melekli cep - Pocket with angel

Çantanın önünde açık cep - Open pocket in the front

Çantanın içi / Çanta büyüklüğü kadar fermuarlı göz- Inside the bag / A zippered section the same as the bag 

Genel görünüm - General view

20 yorum:

  1. bayıldım hele renk uyumu çok şahane ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoşcum hoşgeldin, özlemişim yorumlarını...herzamanki gibi güzel, pozitif yorumun için teşekkür ederim...

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, siz çanta yapımı konusunda ustasınız... Bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narşembe, usta olup olmadığımı bilemem ama çok keyifle yapıyorum yaptığım herşeyi, çok hayal kurup kurduğum hayalleri bile didikleyip duruyorum yapım sürecinde, güzel yorumun için çok teşekkür ederim...

      Sil
  3. ba-yıl-dım !!! süper olmuş nilüfer,ellerine sağlık...ve görür görmez bu benim olmalı dedim..ama bu satılık mı ki acaba diye bir soru belirdi kafamda..(lütfen öyle olsun) diye dua ettim hemen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel cim, bütün yaptığım her şeyi satacağım evet. Satış yapabilmek içinde bir blog kurmaya, paketlemelerini organize etmeye, fiyatlarını belirlemeye çalışıyorum. Bir aksilik olmazsa Pazartesi gibi en geç hepsi hazır olacak. Merak etme senden görüş almadan da kimseye vermem. Aaa bir de kargoyla anlaşmam lazım tabii, şimdi geldi aklıma. Ama dediğim gibi sen vazgeçmediğin sürece senindir... Sevgiler

      Sil
    2. ay çok sevindim..tabi ki vazgeçmiycem..artık resme bakarken "benim olacaksın" diyerek zevk yapabilirim :))

      Sil
  4. Çanta çok hoş olmuş :) Melek ise ayrı bi şirinlik katmış. Elinize sağlık. Beğenerek takip ediyorum yaptıklarınızı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mrswurm melekler teması benim üzerinde çalışmaktan çok keyif aldığım bir tema. Ben kıyafete uygun takı yerine takıya uygun kıyafet alanlardanım, bu çantayı da meleğe uysun diye yaptım dolayısıyla... güzel yorumunuzla bana keyif verdiniz, teşekkür ederim...

      Sil
  5. Yani demekki ben buyum diyorsun,ben ce sen muhteşemsin bu kadar yoğunluğa günün sonunda bu çanta, süperrr diyorum başka da bir şey demiyorum Nilüferciğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. feridecocum gördünmü nilüferin yaptığını..beni kendimden geçirdi valla..ben alıcam onu :)))

      Sil
    2. ferideco seninki gibi güzel yorumlardan o kadar çok motive oluyorum ki, sizlerin de çok payı var bunda. Ben sana ve bana bu gücü veren yorumları bırakan herkese çok içtenlikle teşekkür ediyorum. Bu arada ben senin blogunu nasıl atlamışım ki, demin baktım, tam benlik, bayıldımmm...

      Sil
  6. Kuşlu keten çantadan sonra buna da bayıldım. Gerçekten çok yaratıcısınız. Ellerinize sağlık...:)))

    YanıtlaSil
  7. Hayalci, çok teşekkür ederim yorumun için...Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Gece seni yataktan kaldirip kendini yaptiran melek bak ne guzel yerini bulmus :) ellerine saglik canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifcim ben unutmuştum bu meleğin hikayesini... Evet o hakikaten kendi belirledi yerini...

      Sil
  9. anlaşılan çantalarınızın çok taliplisi olacak,aynı çantadan sipariş üzerine çalışacakmısınız?Melekli çantayı çok beğendim. Modelleriniz kendi tasarımınız mı,gerçekten çok çok hoş,tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız izleyicim, yaptıklarımı tek yapmayı seviyorum, zaten yapım gereği aynı şeyi iki kere yapmam pek mümkün olmuyor, yaparım da beni mutsuz ediyor öylesi, ben burada yaptıklarımı keyif almak için yapıyorum en çok. Sipariş kavramı da pek bana göre değil, bana kendimi kısıtlanmış hissettirir ki o da benim için keyifsizlik ifade ediyor... Yinede eminim melekli çok şey çıkar ortaya zaman içerisinde, şimdilik onu da bilmiyorum. Satış yapmakla ilgili niyetim kişinin gördüğünü alması yönünde, aynısından bir ikincisi olmayacak... Sevgiler

      Sil
  10. bir çanta tutkunu olarak bayıldım çantalarınıza :) hepside çok güzel ellerinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakibekılıç, hoşgeldiniz... Güzel yorumunuz için teşekkürler...

      Sil