19 Haziran 2012 Salı

Hoşgeldin Haziran - Hello June


Bir site keşfettim. Bu sitede sayısız kıyafet, aksesuar, vs. içerisinde beğendiklerinizi bir araya topluyorsunuz. Bugün akşam takıldım bu siteye, yukarıdaki kombinasyonu hazırladım. "Hoşgeldin Haziran" konulu kombinim... (Haziranın bitmek üzere olduğunun farkındayım ama olsun). Bunu yaparken içime sıkıntı gelmedi desem yalan olur, seçilebilecek o kadar çok seçenek var ki, bak bak bitmiyor, insanın kafası karışıyor "ben bu ürünü beğendim mi gerçekten?" diye bile düşündüm bir an... neyse, sıkıntı basınca yukarıdaki kombinle oynamaktan vazgeçip "yayınla" onayını verdim... Programdaki ürünleri biraz daha tanıyıp ta bu kadar çok uğraşmak zorunda kalmayınca daha keyifli olacağına eminim. Ola ki sizin de ilginizi çekerse adres... www.polyvore.com, ya da kısaca yukarıdaki resme tıklarsanız da direkt gidiyor siteye (sanırım)...

I discovered a web site. In this web site there is a limitless amount of apparels, accessories, etc. and you choose the ones that you like and gather them together. I got stuck on this site tonight and prepared the combination that you can see above. My "Hello June" combination... (I know that June is about to end, so what?) It would be a lie to say that I wasn't bored in the end, as there are so many items that you can choose from, your looking at them doesn't come to an end and you get confused, I even came to think "Did I really like this item or not?"... In the end when I got stressed about it I stoped palying around with this combination and gave the approval for it to be published... I'm sure it will be more fun when I come to know the items in the web site better so I won't have to struggle this much. If ever you are interested the adress is www.polyvore.com or briefly if you click on the picture above, it takes you to this web site directly (I think)...


4 yorum:

  1. Siteyi dolaştım biraz,çok güzelmiş.Kombinlerinde yine bir bohem havası var sanki:)Fotoğrafların arasından ''Make love,not war'' diye bir slogan çıkacakmış gibi.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, eğer bu slogana denk gelseydim veya kendim akıl edecek kadar aklım kalsaydı sonunda o'da olurdu... Sevgiler

      Sil
  2. Sevgili Nilüfer, Doğum günümü kutlayan içten mesajın ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Bu Polvore tehlikeli bir site canım,insanın dolabını boşaltıveresi geliyor :))) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ne demek...Asıl ben teşekkür ederim çok keyifle okudum yazını... Polyvore deki ürünlerin fiyatları beni şaşkına çevirdi... bir bluz 600 dolar ve ben de 36 beden olmadığım için şimdilik bende o hissi yaratmadı doğrusu... Sevgiler...

      Sil