10 Temmuz 2013 Çarşamba

Art Clay Gümüş kolye - Art clay silver necklace

Istanbul da ikinci günüm de bitti. Biraz daha NLP öğrenmiş oldum. Çeviri yapmamın en güzel tarafı bu oluyor benim için. Normalde oturup dinlediğimden daha fazlasını öğreniyorum, çünkü her sözlü ve sözsüz ifadeyi dinlemem ve anlamam gerekiyor. Oturup dinlediğimde dalabiliyorum, konsentrasyonum dağılabiliyor, bunda böyle bir şansımın olmaması yorucu, yorucu olduğu kadar da faydalı oluyor dolayısıyla.  Ama berbat hava koşulları henüz yakamı bırakmış değil. Bugün dönüşte, gök delindi sanki. En sevdiğim şey vapurda dışarıda oturmaktır, bunu yapmama bile izin vermedi hava. Bende nasıl kişiselleştirdim bu hava mevzuunu. Sanki bana inat hava ısınamıyor gibi algılıyorurum... Bu arada oğlumun sınavı da fena geçmemiş anlaşılan...
Bugün paylaşacağım Art clay malzemesi ile yapmış olduğum bir takı. Ben bu kolyemi pek seviyorum, dolayısıyla çok kullanıyorum. Ucundaki figür ise genellikle patchwork te kullanılan ve benim çok sevdiğim bir figür. Bu figürü kullanarak yapmış olduğum birkaç obje var.

My second day in İstanbul has ended. I've learned a bit more of NLP. The best part of doing translation is this for me. I learn more then I would if I were just sitting and listening as I have to listen and understand every verbal and non verbal expression. When I just sit and listen I can get drifted away and I might lose my concentration. When in transalation, as I don't have any other option, it's very tiring but also it's helpfull for better learning accordingly. 
The awfull weather condition has not left me. Today, on my way back it was like the sky had burst. I have personalized this subject very much. I percieve like it's not warming because of me. 
The thing I want to share is a necklace that I made out of Art Clay. I love it very much, so I use it a lot. The figure of the pendant is something used in patchwork and I love it very much . I made a couple of objects in which I used this figure.





1 yorum: