10 Eylül 2013 Salı

Yaza veda - Farewell to summer

Biten koca bir yazın ardından hala "yaz sonrası normal yaşamıma" adapte olmaya çalışıyorum. Ankara'ya döndüğümden beri ilk kez evimde-atölyem deydim. Tatile gitmeden hemen önce atölyeyi toplamış hatta daha da ileri giderek mobilyaların yerini dahi değiştirmiştim. Tabii ki bugün malzemelerimi nereye yerleştirdiğime dair hiç bir fikrim yoktu o yüzden de biraz vakit aldı yeni düzenlemeye alışmak ve aradığım malzemeyi bulabilmek. Neyse ki sonunda başardım ve deri bir telefon kılıfı ile küçük bir bozuk para cüzdanı bile yapmayı başardım.
Telefon kılıfını Tuğçe'ye yaptım. Bana da bir tane yapar mısın demişti taa ne zaman önce. İlk gördüğümde vereceğim, umarım sever...



After a long summer I'm stil trying to adapt to my "normal life after summer". First time since I returned back to Ankara, I was at home in my workshop. Before going on holiday I'de tidied up my workshop and further more I'de changed the places of the furniture. Of course today I had no idea where I'de put my stuff so it took a while to get used to the new arrangement and to be able find the stuff that I was in looking out for. In the end I succeeded and I even managed to make a leather phone case and a little coin purse.
I made this phone case for Tuğçe. It has been a while since she asked me to make her one. I hope she'll like it.

Bu da bozuk para cüzdanı..
And this is the coin purse...



Turunç tatilimin son kısmı kardeşim ve ailesinin gelmesi ile renklendi.
The last part of my Turunç holiday became lively with the arrival of my brother and his family...





Turunçtaki midyecinin gözleri parladı hepimizi bir arada görünce (geçmiş yıllar deneyimi) ... Hakli adam, aramızda iki tane midye canavarı var, oğlum ve büyük yeğenim... 
The eyes of the muscle man glowed when he saw us together (past years experience)... He is right, there are two muscle monsters among us, my son and my niece...



Çocuklarla taş boyadık...
We painted stones with the kids...




Tekneyle Marmaris'e gittik...
We went to Marmaris via the boat...


6 yorum:

  1. Really adorable your phone case! Love it! Fun and beautiful family photos! Thanks for sharing!
    Have a wonderful week!
    Hugs and love from Portugal,

    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ne güzel zamanlar geçirmişsiniz.turunç güzeldir.bu arada hem kılıf hem cüzdan süper olmuş.ellerinize sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkürler. Sevgiler...

      Sil
  3. Nilüfer'cim tatil yaramış ,telefon kılıfına ve cüzdana bayıldım deri olunca daha bir başka olmuş ellerine sağlık.
    Fotoğraflar da çok güzel ,ailece güzel vakit geçirmişsiniz ne güzel:)
    sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, son takıntım deri, benimde çok hoşuma gitti deri ile çalışmak... Çok öptüm...

      Sil